Sunday 9 December 2012


Peeps, see that picture? and Im smile right? okay Act , Its a 'Fake Smile'. Aku bukan macam ni sebenarnya. depan orang memang aku Ketawa, Berlawak bagai. but guess what? Deep in my heart, Im soooo sad okay. Takda siapa tahu, aku je yang mcam orang bodoh jaga perasaan orang.Sedangkan dorang?hmm. Like seriously, kalau boleh aku nak menangis depan orang ramai! aku nak menjeritttttt! Biarlah orang nak kata apapun. Aku dah penat weh, penat macam ni :(
Single! Ini lagi satu hal. Kenapalah aku minta break dengan si Ashraf?! Ashraff sebenarnya memang terlalu baik untuk aku. Terlalu baik weh. Aku taknak dia terseksa sebab perangai aku yang macam apa ni. Aku taknak! HMMMMM :'( And now, aku dok sibuk mengharap dekat Halili. Dia je sekarang aku taktahu lah nak cakap macam mana :/ sekejap dia cakap dia single kejap tak. Sumpah macam apa jeee...
off, bye.