Thursday 13 December 2012

Fikir perasaan orang sikit boleh tak Mak? :')

Okayyyyyyyyyyyy ! Kalini aku nak update about my Lovely Mom and yes I do love her so much >,< Hm hm hmmmm, Tapi kan.... yeaa, korang tahu kan yang aku sekrang tolong dekat kedai? okay, Actually my bestfriend pun tolong juga. Dia tolong sebab saja nak cari duit poket. Well, lagi pun dia anak orang kaya en :3 And ada sorang lagi bestfriend aku. Tapi mak aku tak suka dekat sorang lagi tu. K panggil dia T jelah yang sorang lagi I. hmm, aku tak tahu kenapa mak aku nak ebih lebihkan dia. Yeaa, maybe sebab aku kawan dengan si T tu. But, takpayah lah kot sampai dengan aku sekali kena perli bagai. Aku pun ada perasaan jugak. Apa aku buat semua tak betul. Dekat mata mak aku, si I tu jelah yang betul. So that, memang aku pun rapatlah dengan si T tu, Dah I rapt dengan mak aku kan? bila aku cakap dengan diorang, PALAU aku! siapa suka weh?! Orang yang bodoh takda otak pun terasa juga kot! Aku dah taktahu nak share dekat siap lagi ni. Adik adik aku semua dok back up mak aku. Aku? hmm. Kekadang rasa macam nak 'lari rumah' pun ada weh! sumpah hati aku sakit gila. Aku sabar je nii. hmm. Mak aku taktahu dia lagi teruk dari aku. Kalau aku bagitau mesti mak aku layang dia sama macam si T tuu. Selamat aku ni kawan dia weh. Nasib baik tau! huhhh~ Agak agak kalau aku mati nanti mcam mana lah kan? mesti dorang suka kan? hmmmm, aku sayang Family aku, aku taknak ada orang rampas kebahagiaan aku! okayyyyyy!

Sincerely,
Mira.