Monday 5 November 2012

there's no moreee :')

Assalamualaikum semuaaaaaaaaaaa !

Yaallah, rindunya aku dekat kau wahai blog tersayang! hm, finally dapat jugak aku buka blog ni. know something? haha yeahh, aku lupa password :3 HAHAHA. tadi aku try baru dapat buka. kalau tak aku nak buat baru dah! hehe, jangan marah :p so now, apa khabar sayang ? maaf dah berhabuk badan kau. aku takda pun nak tolong bersihkan :") hehe.

okay back to storyy, korang baca sikit tittle dekat atas tuu. "no more" kan ? haha, cer teka siapa ? yeahh, pandai punn. and yes, Fazrul Bin Rahman dah tak ada dalam life aku sekarang. I'm freee :'D macam mana boleh jadi? haaaa, malas lah nak ceritaa. takda mooddd :3 hehe. yang penting dia memanglah tersangat-sangat tak guna! tahu takk yang Dia GAME akuu! Defakkk lah jantan tu. Errhggghh, ! firstly aku dah agak yang dia nak mainkan aku. But aku stay sabar dengan dia.


Actually, aku dah tukar nombor baru, then 5 hari after aku pakai nombor baru tu dia buat perangai lama dia balik.
Yaallah, masa tu aku buat macam takda apa jaa sebab aku tunggu dia start text aku balik but .... hmm, macam orang bodoh weh aku tunggu diaa :'( And then, aku dah fedup aku imnta Breakk . masa aku hantar text minta break tu pun dia tak reply! perhggghh! menyirap siaaa! Rasa nak maki, marah,menangis semua ada time uhh.

*Menangis* malam lepas aku minta break tu, aku on Fb guna laptop. First-first aku buka Inbox akuu. Tahu tak? Dia dah Block akuu! And he said that aku kena buang gambar yang aku tag dekat Fb dia harituu masa kitorang couple :'( That time, aku terus menangis depan abang aku and member-member yang lain!Sumpah aku macam tak percaya. Yaallah, dorang yang ada dekat situ semuaa diam. tak tahu nak cakap apa dah. Yang abang aku maki-maki si Ijoy tuu. hmm , yehaaa :'(


Aku sendiri tak tahu apa salah aku sampai dia sanggup buat aku macam ni! aku .... hmm, dah lupa kan.
Apa yang penting now, aku dah bolleh lupakan dia. Even its hard, I'm always trying to not remember him :") yeahh, Aku Kuattt !