Tuesday 7 August 2012

nOtHiNg -_____-

hello , cheer up guys !

hehe , asalamualaikum semuaa . have a great day today ? I'm totally not :'/ know what , semua orang tak text aku 3hari berturut-turut kot ! okay , now memang musim Exam . hmm , cakap pasal exam nih tady aku exam agama . actually , takde lah susah sangat . bagi aku memang tak susah sebb aku taram -,- ! hahahaha . well . aku risau sebenarnya . haish , ny baru trial . belum PMR real-real lagi . tensionn muchh >,<

weh korang ! harini hari ke 19 kita berpuasa kan ? eh , I'm right ? ha , betullah kan ^_^ alhamdulilah , cepat betul masa berjalan-jalan . hahaha :D btw , korang dah beli baju raya ? aku dah ! aku punya warna coklat siket . sama dengan mak and adik aku . hewhew :3 tak sabar nak raya weh ! aku nak buat kedai terbuka tahun nih . macam tahun lepas , semua kawan-2 aku dtg .then kitorang pergi raya sama-2 . sumpah best weh !! tak sabar , tak sabarnyaa ! hohohoho ~

guys , wish me luck this trial okay ? thanks , I'm really appreciate it <3 and



 SELAMAT HARI RAYA ^_^