Tuesday 14 August 2012

kau sentiasa di hati Syamil Adry :")


asalamualaikum semua ,

korang nampakkan gambar dekad atas ni ? okay , sebenarnya dalam gambar tu kawan aku . dia baru meninggal dunia 11.8.2012 bersamaan hari jumaat . hm , tak sangak arwah pergi secepat ni , memang aku tak berapa rapat dengan arwah sebab arwah ni pandai weh . lagi pun aku sama kelas dengan arwah masa form 1 n 2 je . tahun ni aku pindah sekolah lain . seriously , ramai yang tak percaya arwah dah pergi buat selama-lamanya . arwah seorang yang baik , pandai , tak pernah buat orang sakit hati or apa :") sincee aku kenal arwah , tak pernah pun aku tengok dia sedih-2 . arwah sentiasa senyum weh , macam dalam gambar ni lah . tak sangka kan arwah pergi dlam usia yang muda macam ni ?
dorang cakap dekad aku , arwah meninggal sebab semput . masa tu dia otw nak pergi sembahyang terawih dekad masjid , leapstu pengsan terus meningal . time uh pukul 9 malam . sumpah weh , aku memang tak percaya . mak arwah cakap arwah sempat jamah makannan berbuka . hmm , mesti arwah masuk syurga kan .? yelah , arwah meninggal dalam bulan ramadhan , jumaat . mak aku cakap 'siapa yang meninggal dalam bulan puasa terlepas dari seksaan kubur' hmm .
dorang cakap , masa nak mandikan jenazah , tok iman kata badan arwah berpeluh-peluh . hm , betapa sucinya arwah kan :") semoga arwah di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman , Amin ...

Al-Fatihah buat Syamil Adry ...